From photos with.......照片带来的......(1)

2009年2月12日星期四
不是我要影响市容而是我饿了啊
I did not want to affect the city appearance but I'm hungry
吃饭的工具给城市管理者拿走了孙子的学费该咋办啊老人老泪纵横

感动13亿人的孩子
1.3 billion people touched by the children

民在我心民为我
People in my heart for my people


实在没有钱看病,只好卖儿救夫。妈妈,你忍心卖掉我吗?

是一位xz运输兵军功章代表着他为祖国立下的汗马功劳可他连自己的妻子难产死亡都没来的及看上一眼下跪在妻子坟前,真汉子的眼泪!



在帮助穷人的穷人
Poor helping the poor

2 评论:

Basanta 说...

These photos can make anyone very emotional. I hope those who survived are getting well both physically and psychologically.

嘿嘿 说...

进步了!

发表评论

Powered By Blogger

关注者